Veebruaris jagati Los Angeleses 61. korda Grammy kuldseid grammofone. Auhindu anti tänavu välja 84 kategoorias. Parima helirežiiga klassikaplaadiks osutus Andris Nelsonsi ja Bostoni sümfooniaorkestri Šostakovitši sümfooniate nr 4 ja nr 11 salvestus. Sama plaat tuli võitjaks ka parima orkestriesituse kategoorias. Aasta klassikaprodutsendiks kuulutati Blanton Alspaugh. Ooperiplaatidest võitis Mason Batesi “Steve Jobsi (R)evolutsioon” salvestus Santa Fe ooperiorkestriga, solistideks Sasha Cooke, Jessica E. Jones, Edward Parks, Garrett Sorenson ja Wei Wu Michael Christie dirigeerimisel. Parima kooriesituse tiitli sai Lansing McLoskey teose “Zealot Canticle” salvestus, seda esitas kammerkoor The Crossing, juhatas Donald Nally. Huvitava faktina võib siia lisada, et 1. juunil toob see koor Los Angelese Walt Disney kontserdisaalis maailma esiettekandele ka Toivo Tulevi teose. Kammermuusika kategoorias võitis Laurie Andersoni ja Kronos kvarteti tehtud Laurie Andersoni teose “Landfall” salvestus. Parima klassikalise instrumentaalsoolo tiitli sai Aaron Jay Kernise viiulikontserdi ülesvõte, kus Seattle’i sümfooniaorkestri ees, mida juhatab Ludovic Morlot, soleerib James Ehnes. Kernise viiulikontsert võitis ka parima kaasaegse helitöö kategoorias. Preemia parima klassikalise soolovokaalalbumi eest viis koju Karim Sulayman, kelle plaadil “Orpheuse laulud”, mis salvestatud koos Apollo’s Fire barokkorkestriga Jeannette Sorrelli juhatusel, kõlavad Monteverdi, Caccini, Brunelli, Castello, Paolo Cima, d’India, Landi ja Merula teosed. Parimaks klassikaliseks kogumikplaadiks tunnistati Kenneth Fuchsi teoste kogumik, kus mängib Londoni sümfooniaorkester JoAnn Falletta juhatusel.